70-årskalas

Jag hade tänkt stanna hemma idag medan de övriga for på 70-årsfirande av Ellen men se det tyckte inte Ellens dotter Kerry som ordnat överraskningspartyt.
Jag tänkte ägna mig åt promenader och stretching för att komma i form för arbetsveckan men Kerry tyckte att det ordnar vi med vin 😁
Så nu sitter man här med magen i arton hörn efter att ha ätit och druckit i flera timmar. Jättegott och jättetrevligt var det så jag ångrar verkligen inte att jag följde med.
Thea är en riktig partyprinsessa som drar till sig alla blickar. Så det är många på restaurangen som vill prata med henne.

Ifjol när jag var här åt hon allt man ställde fram - gapa och svälj.
I år är det verkligen inte så. Hon äter typ varannan dag så att man är nöjd men på restaurangen ikväll åt hon för flera dagar så hon trivs nog bäst att äta ute på lokal 😁

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sköna Maj välkommen och nu med sommarvärme

Trollsjön, Silverfallet, Midnattssol och Kratersjön

Mil efter mil