Alvedonbryta

Sorry, det blev oordning i inläggen nu. Jag missade att publicera inlägget igår om Planting Fields så det här kommer före. Nåja, what ever...😊

Söndagen får ägnas åt promenader och stretching istället för kalas för Ellen, Nannyn som haft hand om Thea under året. Jag vaknade tyvärr med ischiasvärk från ryggen o ibland ända ner i foten igår. Trots flanerande i Planting Fields o vila så är det inte mycket bättre idag heller.
Efter en kopp te så har jag nu varit ute på en låååång promenad o därefter stretchat så nu känns det lite bättre. Ja, jag har toppat med en Alvedon också 😁.
Nåja, när man är ute på promenad så ser man ju lite olika saker. I natt verkar några haft jättekul hos någon som de kanske känner eller som råkade ligga bra till efter vägen. Skyltarna är väl stulna/hopplockade på olika ställen och toalettpapper finns ju hur mycket som helst. Så här blev det i alla fall...hoppas att husägaren blir glad, vet vilka det kan vara o kanske ge igen på liknande sätt. Han kan ju i och för sig behöva något lite starkare nu så här på söndagmorgon än en Alvedonbryta.....
Väl hemma igen så hittar jag Thea i soffan för lite screentime. Hon älskar Sesam Street med Elmo, Big bird o de andra 😍

Nu får jag försöka ta mig ner till golvet igen och göra en stunds stretching igen. Puh....Imorgon är det jobb igen 😁😁

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sköna Maj välkommen och nu med sommarvärme

Trollsjön, Silverfallet, Midnattssol och Kratersjön

Mil efter mil