Party, dagen efter, kvällen innan

Mats klarade att ta sig både till och från Forest Hills Stadium. Han fick stödja sig på mig och jag är ju stark som en björn 😜 och han en kämpe så det gick bra.
Konserten var kanonbra och bara att besöka arenan var en upplevelse. Att sedan ha VIP-biljetter som gav jättebra sittplatser plus att det var typ 23-25 grader hela kvällen gjorde ju allt till en fullträff. Nathaniel Rateliff kände vi inte till sedan tidigare men honom kan man lyssna på mer - helt klart. Hans musiker var dessutom riktiga ess.
Idag har det varit party! Alla sjöng Happy Birthday för Thea som såg lite förlägen ut att vara i mittpunkten. Hon hämtade snart upp sig och blåste ut 2-årsljuset i kakan och njöt sedan av kaka, grädde och jordgubbar i Kerris knä. 
Jag satte mig och pratade med henne o undrade om kakan var god?
Jaa, det är Happy Birthday 😍 
Det blir tufft att lämna dessa små diamanter men nu är packningen i stort sett klar och imorgon bär det av österut. Åtta veckors vistelse för mig och fyra veckor för Mats är över. 

Jag åker med SAS från Newark kl 17.20 och Mats åker med Norwegian från JFK kl 21.55.  
Du vet, vi är som kungligheterna o kan inte åka i samma plan om det skulle hända något. 😁😁😁
Just kidding....

Vi har ju lärt känna många av Jenny och Adams vänner genom åren och en av dom kom med både iskudde och värmedyna tidigare i veckan så Mats har försökt få bukt med värken - dock ingen märkbar skillnad förutom att det känns bättre just för stunden. Idag kom han med en käpp och det är ju ett bra hjälpmedel för Mats imorgon då jag inte finns som stöd. Vi har dessutom beställt en rullstol på flygplatsen men klåen vet hur det kommer att funka för han behöver ju en assistent också men det kanske funkar hur bra som helst, vi får se. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sköna Maj välkommen och nu med sommarvärme

Trollsjön, Silverfallet, Midnattssol och Kratersjön

Mil efter mil