Happy Birthday!

Vilken dag!
Den började imorse 06.30 med blommor, paket, kort och sång av Leo, Thea och Jenny. Adam hade redan åkt iväg på jobbet.
Observera paketet! Väldigt fint inslaget med tygband och någon sorts kvist.
Kortet sa att jag skulle vara klar klockan 12.30 idag för lunch. 😊
Jag brukar aldrig ta kort av mat och lägga på Facebook, Instagram el något annat men idag kunde jag inte låta bli.
Vi åt på Kura Barn, en Japansk Restaurang och det var väldigt gott! Jag är verkligen inte någon stor restaurangdiggare. Tycker väldigt sällan att det är så gott så att det behöver något extra beröm. I regel ligger det en klump mat i magen som jag ska processa bort. Maten kan väl vara ok. Man blir mätt men att föreviga den på bild behövs inte.
Är jag kanske bortskämd och gnällig? Men restaurangmat är ju ofta så "stabbig". Var ska man göra av den? 😜
Det var annat idag! Det var jättegott! Vegetariskt och dessutom japanskt. Mycket bra! Då blir det bild i bloggen också. 😁
Sen toppades den goda maten med en chokladefterrätt som man kan göra vad som helst för att få, 😜dessutom med sång av servitriser, Jenny o Megomi och gästerna i bordet bredvid. 😁😁
Att åldras är ju inte så kul när man ser sig själv i spegeln men alternativet är ju sämre och man är oerhört tacksam för alla dagar man får "vara med". 🙏
Dagen var väldigt fin och bra på alla sätt. Det var bara en som saknades.....men han var med i tankarna och jag lever i tron att han fanns nära oss utan att vi såg honom....



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sköna Maj välkommen och nu med sommarvärme

Trollsjön, Silverfallet, Midnattssol och Kratersjön

Mil efter mil