I'm living in a dream!


Jag måste bara stilla dig som undrar vad jag gör nu för tiden. Jag har några obesvarade mail och meddelanden på messenger men du vet .....
Jag har varit så fräck så jag har tagit semester från semestern hos de här sötnosarna! Kring nyår kom Leo på att han ska köra ett 15 minuters träningsprogram varje dag. Det är ju dags att bygga upp sig om man ska bli fotbollsproffs - vilket ju Leo ska bli 😍. Ibland hänger även Thea med på övningarna och man kan  ju inte annat än älska dessa två underbara små människor...men....ibland tar en mormor semester ändå 😜. 
Så jag packade ihop badkläder, sommarklänningar och kjolar och så har Love och jag åkt till St Barthelemy i Karibien!
Du kommer väl ihåg Love? Han kom ju till mig per post i slutet av september och eftersom han även hade med sig pass så är han min reskompis o vän.

Nu är klockan mycket och jag har lite för dålig internetkoppling för att kunna skriva och  lägga in bilder men jag återkommer,....

Till dess ska ni veta; I´m living in a dream! Ett paradis på jorden.

Imorgon ska vi iväg på morgonsimningen så nu måste vi sova. Tjingeling! 😎

PS: Fotot på havet o båtarna överst i inlägget är på RIKTIGT! Lite dålig skärpa då jag tog det från ett lite skakigt flygplan men ändå....jag är i ett paradis.

Kommentarer

  1. Härligt att höra Ingegärd! Man behöver vara i en dröm ibland. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja och vilken dröm alltså. Du är värd allt trevligt. Ha det bra så länge du kan ❤❤❤❤❤

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Sköna Maj välkommen och nu med sommarvärme

Trollsjön, Silverfallet, Midnattssol och Kratersjön

Mil efter mil