Det var Hudson Yards!

Påskliljorna har nog börjat poppa upp lite här och där men hos oss är dom i en vas på köksbordet, 
inköpta på matvaruaffären igår. 😊
Det är inte lätt att ta närbilder med skärpa men jag gillar ju att fotografera så jag "leker" vidare. 
Igår jobbade ju Adam och när jag såg en av hans bilder idag på Instagram (macchiaphoto) så fick jag svar på vad byggnaden hette som jag såg och fotade när jag var i city för en månad sedan ungefär. Det är Hudson Yards. Du kan läsa mer på https://www.hudsonyardsnewyork.com/discover/edge
Adam fotade från luften, jag från gatan 😜

Så NÄR och OM du besöker New York så ska du kanske göra ett besök här och gå ut på Observationsdäcket. 😲 Om man sen vågar öppna ögonen så kan man nog se Manhattan i flera vinklar. Säkert helt fantastiska vyer och utsikt!

Det är New York! Byggnaderna och upplevelserna är överväldigande! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sköna Maj välkommen och nu med sommarvärme

Trollsjön, Silverfallet, Midnattssol och Kratersjön

Mil efter mil