Bra fråga och bra svar!

Vilka härliga dagar vi/jag har! I väntan på Corona-vaccin så "semestrar" jag häromkring. Stockholm är ju en fin stad.

 

Härom dagen såg jag ett foto på nätet där fasaden hade en målning med frågan "Kommer vi kunna kramas igen?" Idag var Maja-Lisa och jag ute på promenad så då gick vi dit och se:
Idag fanns svaret! Vi kommer att kramas igen! Jippie!

En stor nyhet i tidningarna idag är att utvecklingen av ett coronavaccin visar lovande resultat. Ska man våga hoppas på ett vaccin i början av nästa år? Då skulle det bli som ett globalt ko-släpp!

Till dess gäller det att hålla ut och det gör man bl a med att hålla avstånd. Så kämpa på!





 

Kommentarer

  1. Hej igen !
    Jag glömde berätta för dig att Zigge blev friskförklarad i fredags så nu får vi motionera honom en halvtimme per dag.
    Han är pigg och uppspelt nu när han får vara ute i naturen/skogen igen. Ha det bra och sköt om dig ❤

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Sköna Maj välkommen och nu med sommarvärme

Trollsjön, Silverfallet, Midnattssol och Kratersjön

Mil efter mil